mustaine Üstün Katılım 21 Ocak 2024 Mesajlar 1.273 Çözümler 3 Beğeniler 1.195 1 Ekim 2024 #1 Hem "iPhone'nunuzda ekranın resmini çekme" diyor, hem de bana nasıl olacağını tarif ediyor?! Anlamadım çekeyim mi çekmeyeyim mi?
Hem "iPhone'nunuzda ekranın resmini çekme" diyor, hem de bana nasıl olacağını tarif ediyor?! Anlamadım çekeyim mi çekmeyeyim mi?
THE KEROXEA Yetkin Elma Gurusu Droidlere Fısıldayan Katılım 23 Eylül 2024 Mesajlar 2.594 Makaleler 20 Çözümler 21 Beğeniler 2.704 Yer Rockport City 1 Ekim 2024 #2 Çekme. (üstünlük göstergesi)
Sensei Üstün İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 3.381 Makaleler 3 Çözümler 17 Beğeniler 4.746 1 Ekim 2024 #3 Dedigini yap yaptigini yapma.
KS KS mustaine Üstün Katılım 21 Ocak 2024 Mesajlar 1.273 Çözümler 3 Beğeniler 1.195 1 Ekim 2024 #4 THE KEROXEA dedi: Çekme. (üstünlük göstergesi) Genişletmek için tıkla... Çekeceğim. (Karşı gelme.)