Kırık şarj aleti kullanılır mı?

seeraddar

Yetkin
Katılım
25 Temmuz 2024
Mesajlar
3.446
Çözümler
11
Beğeniler
3.364
Fotoğraftaki gibi oldu. Bantlayıp kullanılır mı?

 
O kadar incecik delikten parmağınızı sokup faza değebilirseniz olma ihtimali var

Oraları da elektrik bandıyla sarın bir güzel.

Hocam ben pek anlamıyorum, prize giren kısımda çatlaklar var ya orada bant olması problem olur mu?
 
Hocam ben pek anlamıyorum, prize giren kısımda çatlaklar var ya orada bant olması problem olur mu?
Hayır, elektrik bantı zaten iletken değil, yalıtkan bir malzeme.



Şu şekilde sıkıca etrafından sarsan yeter.
 
Benimki de 1 pini kırılmıştı bende oradan ince elektrik kablosu lehimlemiştim. Öyle kullanıyorum hemde fişli olmuştu çıkarıp takması kolaylaşmıştı sende yapabilirsin.
 
@seeraddar, Bu arada japonlamakta bir seçenek. Bant tam sıkı tutamıyor çoğu zaman. Japonu ufak damlattığın zaman bir arada tutar adaptörü. Sonradan üstüne elektrik bandı çekersin.
 
@seeraddar, Bu arada japonlamakta bir seçenek. Bant tam sıkı tutamıyor çoğu zaman. Japonu ufak damlattığın zaman bir arada tutar adaptörü. Sonradan üstüne elektrik bandı çekersin.
Bant 2-3 gün idare etse yeter ya, Amazon'da kuponum vardı, linkteki 300 liraya aldım.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…