Herkese selamlar.
Uzun zamandır korku oyunları oynayan ve filmleri izleyen biri olarak sektördeki çok büyük bir eksikliği sorgulamak istiyorum. Fark ettiyseniz piyasadaki yapımların neredeyse tamamı zombiler, hayali canavarlar ya da işin kolayına kaçılarak yazılmış büyü/ritüel temaları üzerine kurulu.
Benim anlamadığım ve sorguladığım nokta şu, neden hiç kimse işin gerçekçi boyutuna odaklanmıyor? Yani ortada hiçbir büyü, ayin veya zombi salgını yokken, durduk yere başlayan kötü varlıkların musallat olma sürecini, olaylar çığırından çıkmadan hemen önceki o tekinsiz dönemi anlatan neredeyse hiçbir yapım yok.
Yapımcılar neden sürekli aynı hayali unsurları veya büyü klişelerini önümüze ısıtıp koyuyorlar? Sizce bu durum yaratıcılık eksikliğinden mi, yoksa doğrudan psikolojik/musallat temalı bir gerilimi dijital dünyaya aktarmanın zor olmasından mı kaynaklanıyor?
Bu konudaki düşüncelerinizi merak ediyorum, sizce korku sektörü neden bu döngüden çıkamıyor?