Kule tipi soğutma ses yapar mı?

Katılım
12 Mart 2024
Mesajlar
3.432
Çözümler
3
Beğeniler
1.489
Stok soğucutuyla çok fazla ses çıkıyor. Kule tipiyle azalır mı?
 
Stok soğucutuyla çok fazla ses çıkıyor. Kule tipiyle azalır mı?

Fan milimetresi ve RPM önemli. Yüksek mm fan alırsanız ses pek olmaz. 120, 140 mm.

Ayrıca uzun süreli kullanımdan sonra yağlamak önemli.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Stok soğucutuyla çok fazla ses çıkıyor. Kule tipiyle azalır mı?
Kule tipi aldığımda oyunlarda ısınmadığı için ses stoka göre az çıkıyor. Ama fullerseniz stoka göre fazla ses var.

Segotep FZ6 Pro için.
 
İşlemcinize ve kullanım senaryonuza bağlı olarak yeni bir soğutucu almak zorunda olmayabilirsiniz. Sıcaklıklarınızı kontrol edip fan eğrinizi düzenlemenizi öneririm. Eğriyi düzenlemenin yanısıra tepki süresini değiştirerek (işlemci 90 derece olduğu an değil, 90 derecede 5 saniye kaldığında fan hızının güncellenmesi demek) ani yüksel - düşlerde de kafanızın şişmesini engelleyebilirsiniz. Eğer fan eğrisini düzenlemenize rağmen sıcaklık ve sesi kontrol altına alamıyorsanız FSP MP7 bakabilirsiniz. Sessiz soğutmada başarılı bir model.
 
100 derece oluyor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…