İşlemci boost modunu kapatırsanız çok ısınacağını veya fan açacağını düşünmüyorum. Kurumsal bir ürün arıyorsanız ve MacBook istemiyorsanız Dell Latitude serisi her zaman en iyileridir.
İşlemci modunu kapatırsanız çok ısınacağını veya fanın açılacağını düşünüyor. Kurumsal bir ürün sunumu ve MacBook'un karşılığında Dell Latitude serisi her zaman en iyileridir.
İşlemci Boost modunu kapatırsanız çok ısınacağını veya fan açacağını düşünmüyorum. Kurumsal bir ürün arıyorsanız ve MacBook istemiyorsanız Dell Latitude serisi her zaman en iyileridir.
Dell Latitude, Vostro ve Inspiron cihazların yeni modelleri kasası çok narin hemen a-b coverın olduğu (LCD cover) menteşe vida yerlerinden patlak veriyor.
Dell Latitude, Vostro ve Inspiron cihazların yeni modelleri kasası çok narin hemen a-b coverın olduğu (LCD cover) menteşe vida yerlerinden patlak veriyor.
Yeni serilerden 10-15 cihaz aldık hem geçen yaz hem bu yaz, daha hiçbirinde öyle bir problem yaşanmadı hocam. Zaten verse bile garantisine oldukça güveniyoruz bir problem yaşayacağımızı sanmıyorum.
Yeni serilerden 10-15 cihaz aldık hem geçen yaz hem bu yaz, daha hiçbirinde öyle bir problem yaşanmadı hocam. Zaten verse bile garantisine oldukça güveniyoruz bir problem yaşayacağımızı sanmıyorum.
İşlemciye ısı sınırı koyarsınız 80 dereceye ona göre performans alırsınız , ekran kartlı bir laptop daha çok işinizi görür diye düşünüyorum. Termal macunları ve bakımı yaptıkça ,casper pek sevilmesede soğutması çok çok kötü değil arkadaşımda vardı. 1650ti i7 model.