Kasa güzelmiş aldım sistemim beyaz olmasına rağmen ekranı çok hoşuma gitti fiyatta öyle. Siyah kasa beyaz sistem içine değişik bir şeyler çıkacak gibi.
Kasa güzelmiş aldım sistemim beyaz olmasına rağmen ekranı çok hoşuma gitti fiyatta öyle. Siyah kasa beyaz sistem içine değişik bir şeyler çıkacak gibi.
Snt Subzero Plus ARGB Fanlı ATX Oyuncu Kasası çok iyi bir kasa değil benimkinin üstü mesh modeli sadece birebir aynısı fanlarından ötürü değişmek istiyordum Lian Li ayrı bir seviye tabii ki.
Snt Subzero Plus ARGB Fanlı ATX Oyuncu Kasası çok iyi bir kasa değil benimkinin üstü mesh modeli sadece birebir aynısı fanlarından ötürü değişmek istiyordum Lian Li ayrı bir seviye tabii ki.
Son 1 yılın en düşük fiyatına düşmüş. İnceleme videolarına da bayağı bir baktım. USB-C desteği, fan deviri yüksekti aklımda değil, ekranı harici alsak zaten minimum kasa fiyatı kadar çıkar, ekran kartı tutucu ve kablolama kolaylığı öne çıkan detayları hoşuma gitti bayağı.