Sanki daha kaliteliymiş (tasarım olarak ürünler aynı) gibi duruyor da uzaktan, içinde de güvenlik gördüm. Migros, BİM, A101 gibi marketlerden farkı var mı?
Anadolu Grubu'na ait yani Efes Pilsen, Migros vs. Macro'da zaten normal markette bulacağın ürünlerin hepsi var ek olarak normal markette olmayan ithal ürünler, içecekler, gıdalar da var ve fiyatları yüksek. Domuz ürünleri de mevcut. En basiti kasap reyonunda kullandıkları etler belirli yörelerden olduğu yazıyor. Örnek Kuzu Trakya Kıvırcık.
Meyve sebzeleri genelde daha güzel oluyor. Paketli ürünlerde kalite farkı yok, fakat özellikle sos, baharat ve abur cubur gibi ürünlerde çeşitlilik daha yüksek. Maalesef fiyat ortalaması da yüksek. Alkollü içecekler de satıyor.