Hocam inadına mı yapıyorsunuz? Moderasyon ekibi konu açıyor hep Recep Baltaş ilk cevap veren. Hem de çözümlü cevap. Bu işte bir şey seziyorum ama hadi hayırlısı.
Eski forumdayken de Sosyal üzerinde çoğu sorunu çözen Recep abinin iyilik olsun diye konuyu açıp kısaca çözüm önerilerini gösteriyor. Başkası da işin ucunda bir iş var diyor garip cidden.
Hocam inadına mı yapıyorsunuz? Moderasyon ekibi konu açıyor hep Recep Baltaş ilk cevap veren. Hem de çözümlü cevap. Bu işte bir şey seziyorum ama hadi hayırlısı.
Eski forumdayken de Sosyal üzerinde çoğu sorunu çözen Recep abinin iyilik olsun diye konuyu açıp kısaca çözüm önerilerini gösteriyor. Başkası da işin ucunda bir iş var diyor garip cidden.
Benim takıldığım şey moderasyon ekibinin konuyu açması. Eğer böyle çözüm konuları açılacaksa önüne ek getirebilir. Örneğin [ÇÖZÜM] X hatasının sebepleri ve çözümü.
Benim takıldığım şey moderasyon ekibinin konuyu açması. Eğer böyle çözüm konuları açılacaksa önüne ek getirebilir. Örneğin [ÇÖZÜM] X hatasının sebepleri ve çözümü.
Çok haklısınız hocam Recep Baltaş çözüm hilesi bulmuş.(!)