Fiyat ne kadar iyi olursa olsun AMD'nin 9000 serisi kartları yüzünden RTX 5060 Ti ve 5070 modelleri ölü doğmuş hissiyatı yaratıyor bende. Tabii ki farklı alanlarda kullananlar var onlara saygı duymakla birlikte bu iki model bu sebepten bana pahalıymış gibi geliyor hep. Halbuki sistemimi toplarken ilk ekran kartından başlayacağım diye RTX 5070 ve RTX 5070 Ti serisinin çıkmasını beklemiştim.
Yine de 5060 Ti seçeneğinde karar kılan varsa bence fiyat gayet iyi, alınmalı. Arkadaşa sistem toplarken bu fiyatlarda MSI bir modele denk gelememiştik.