Nothing Phone 4(b) 7 Temmuz'da tanıtılacak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Aakons
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 133
  • Etiketler Etiketler
    nothing phone
Bu tasarıma verebileceğim tepki, yalnızca şu kadının verdiği tepki olur...

 
Nothing kendi kendini bitiyor. Hindilere önem vermekten IQOO, itel falan olacak.

Yeterli kalite kontrol yok, her cihazı ayrı sorunlu, bir Türkiye vatandaşı olarak uzak durulmasını şiddetle tavsiye ediyorum.

7s Gen 4'lü cihazları 50⁰'yi görüyor, şaka gibi .
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…