İddia Nothing Phone 4(b) gerçek hayatta görüldü

Kamera adasını hiç sevmedim. Gerçekse kötü duruyor.
 
En alttaki fotoğraflar yapay zekâ diye biliyorum ama tasarım aşağı yukarı bu zaten çok bir şey fark etmez.

 
Yapay zeka bu arada. Değilse de açıklama yapardı zaten öyle "not fake" yazmakla olmaz.

Diyelim ki gerçek, Nothing açıklama yapardı.
 
İyi ki iPhone kamera adası yaptı. Ölümüne eleştirdi herkes ama biz dedik herkes aynısını yapacak diye. Yine haksız çıkmadık.

Bu arada Nothing firmasını severim.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…