Ön siparişte GTA VI alacak mısınız?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ircoas
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 32
  • Görüntüleme Görüntüleme 620
  • Etiketler Etiketler
    gta gta vi
Ekran kartımdan pahalı bir oyunu alacağımı sanmıyorum.
 
2 yıl kaşık ablanın oyunu bitirmesini bekleyeceğim, sayılı gün hızlı geçer
 
Türkçe dil desteği olmadığı için PC'yi bekleyeceğim galiba.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…