MR Hubu Becerikli Katılım 15 Mart 2026 Mesajlar 116 Beğeniler 70 Dün 21:05 #11 Kaşıkçı ablayı bekliyorum.
Fahare Becerikli Katılım 21 Mart 2026 Mesajlar 251 Makaleler 1 Çözümler 2 Beğeniler 164 Dün 21:05 #12 Ekran kartımdan pahalı bir oyunu alacağımı sanmıyorum.
ZCPS21 Üstün İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 5.161 Makaleler 1 Çözümler 10 Beğeniler 6.468 Dün 21:15 #15 Bilgisayara çıksın bakarız, yine de $80 para çok.
senuzulme Üstün Katılım 28 Aralık 2023 Mesajlar 2.194 Çözümler 32 Beğeniler 2.927 Yer İstanbul Dün 21:21 #16 Kasıtlı olarak korsan oynayacağım. Türkiye'de yok satıyorsunuz, bir Türkçe yama yapmaya gelince kör oluyorsunuz. Yok size para.
Kasıtlı olarak korsan oynayacağım. Türkiye'de yok satıyorsunuz, bir Türkçe yama yapmaya gelince kör oluyorsunuz. Yok size para.
Ethem Efe Üstün Katılım 11 Nisan 2024 Mesajlar 5.190 Çözümler 9 Beğeniler 3.035 Yer KKTC | Gazimağusa Dün 21:23 #17 ircoas dedi: Dostlar, iyi akşamlar. Nasılsınız? GTA VI'yı gece açıldığı gibi (eğer açılırsa) Ultimate sürümünü sipariş vereceğim. Sizlerin ne yapacağını merak ettim. Genişletmek için tıkla... Konsol alayım alacağım.
ircoas dedi: Dostlar, iyi akşamlar. Nasılsınız? GTA VI'yı gece açıldığı gibi (eğer açılırsa) Ultimate sürümünü sipariş vereceğim. Sizlerin ne yapacağını merak ettim. Genişletmek için tıkla... Konsol alayım alacağım.
Cipher10101 Becerikli Katılım 24 Mart 2026 Mesajlar 211 Çözümler 1 Beğeniler 113 Yer Antartika Dün 21:28 #18 2 yıl kaşık ablanın oyunu bitirmesini bekleyeceğim, sayılı gün hızlı geçer
Asetilcoa Uzman Katılım 3 Nisan 2025 Mesajlar 60 Beğeniler 21 Dün 21:30 #19 Türkçe dil desteği olmadığı için PC'yi bekleyeceğim galiba.
Blackraven Üstün Katılım 10 Ocak 2024 Mesajlar 5.015 Çözümler 16 Beğeniler 8.290 Yer Diego Armando Maradona Stadyumu Dün 21:32 #20 Fiziksel CD'li çıksaydı söyleyecektim. Şu an almam için bir sebep yok. O paraya Control'ün yeni oyununu söyledim.
Fiziksel CD'li çıksaydı söyleyecektim. Şu an almam için bir sebep yok. O paraya Control'ün yeni oyununu söyledim.