Rawm Leviathan V4 vs ATK A9 Air

Ömrü dolduğu zaman kolayca çıkarabilirsiniz merak etmeyin.
Teşekkürler hocam.

Hocam, mouse'yi Usb 2.0'da kablosuz olarak kullansam performansta bir düşüş olur mu? Anakartta 3.0 için yer kalmadı ve Mouse'yi Usb 2.0 takmak zorunda kaldım.

@23783
 
Son düzenleme:
@demjr, hayır hocam hatta 2.0a takmanız daha iyi olur.
Gerçekten mi? Peki, klavye içinde aynısı geçerli mi ya da kulaklık?

2 adet Usb 2.0 yeri var ve klavye, kulaklık ve mouse'yi takabilirim. Bu üçünden hangisi takayım sizce daha iyi performans için.
 
Gerçekten mi? Peki, klavye içinde aynısı geçerli mi ya da kulaklık?

USB 3.0'da parazitlenme, gecikme veya takılma olabiliyor. 2.0 öneririm her zaman bende 2.0 kullanıyorum.

2 adet Usb 2.0 yeri var ve klavye, kulaklık ve mouse'yi takabilirim. Bu üçünden hangisi takayım sizce daha iyi performans için.

Yani çok büyük bir güç harcayan ekipmanınız yoksa 2.0 daha iyi olur.
 
USB 3.0'da parazitlenme, gecikme veya takılma olabiliyor. 2.0 öneririm her zaman bende 2.0 kullanıyorum.



Yani çok büyük bir güç harcayan ekipmanınız yoksa 2.0 daha iyi olur.
Klavye olarak Furycube F75 Ultra kullanıyorum. Kulaklık olarak Fifine H19. Hangisini takayım bilemedim şimdi.
 
2.0'a takabilirsiniz 3.0 daha çok L99 gibi klavyeler için .
Teşekkürler hocam.

Hocam, 3.2'miş, 3.0 değil.

Usb 3.2 nasıl peki? Genede Usb 2.0 kulanmamı mı tavsiye edersiniz yoksa?
 
Teşekkürler hocam.

Hocam, 3.2'miş, 3.0 değil.

Usb 3.2 nasıl peki? Genede Usb 2.0 kulanmamı mı tavsiye edersiniz yoksa?

Yani 3.2 ve 3.0 arasında pek bir fark olduğunu sanmıyorum lakin 3.0da kesin yasarsinizda demiyorum hangisi boşsa oraya takin ama ben 2.0 öneririm.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…