KS KS demjr Deneyimli Katılım 5 Temmuz 2025 Mesajlar 1.047 Beğeniler 402 Dün 23:57 #21 TANTUNICIK dedi: Grip tapeyi mousenizin elinizden kaymaması için takabilirsiniz bende kullamaktayım. Genişletmek için tıkla... Peki, grip tape'ler sonrasında kolayca çıkıyor mu? TANTUNICIK dedi: Mousenizin kendi skatezleri yeterlidir. Genişletmek için tıkla... Teşekkürler hocam. Oldukça yapışkan bir şeye benziyor. Çıkarmak istediğim zaman kolay çıkar mı? Lekesiz olsun istiyorum.
TANTUNICIK dedi: Grip tapeyi mousenizin elinizden kaymaması için takabilirsiniz bende kullamaktayım. Genişletmek için tıkla... Peki, grip tape'ler sonrasında kolayca çıkıyor mu? TANTUNICIK dedi: Mousenizin kendi skatezleri yeterlidir. Genişletmek için tıkla... Teşekkürler hocam. Oldukça yapışkan bir şeye benziyor. Çıkarmak istediğim zaman kolay çıkar mı? Lekesiz olsun istiyorum.
TANTUNICIK Uzman Menteşe Ustası Mekanik Usta DPI Efendisi Katılım 19 Mayıs 2026 Mesajlar 1.295 Beğeniler 741 Bugün 00:04 #22 demjr dedi: Peki, grip Tape'ler sonrasında kolayca çıkıyor mu? Teşekkürler hocam. Oldukça yapışkan bir şeye benziyor. Çıkarmak istediğim zaman kolay çıkar mı? Lekesiz olsun istiyorum. Genişletmek için tıkla... Ömrü dolduğu zaman kolayca çıkarabilirsiniz merak etmeyin.
demjr dedi: Peki, grip Tape'ler sonrasında kolayca çıkıyor mu? Teşekkürler hocam. Oldukça yapışkan bir şeye benziyor. Çıkarmak istediğim zaman kolay çıkar mı? Lekesiz olsun istiyorum. Genişletmek için tıkla... Ömrü dolduğu zaman kolayca çıkarabilirsiniz merak etmeyin.
KS KS demjr Deneyimli Katılım 5 Temmuz 2025 Mesajlar 1.047 Beğeniler 402 Bugün 00:04 #23 TANTUNICIK dedi: Ömrü dolduğu zaman kolayca çıkarabilirsiniz merak etmeyin. Genişletmek için tıkla... Teşekkürler hocam. Hocam, mouse'yi Usb 2.0'da kablosuz olarak kullansam performansta bir düşüş olur mu? Anakartta 3.0 için yer kalmadı ve Mouse'yi Usb 2.0 takmak zorunda kaldım. @23783 Son düzenleme: Bugün 01:17
TANTUNICIK dedi: Ömrü dolduğu zaman kolayca çıkarabilirsiniz merak etmeyin. Genişletmek için tıkla... Teşekkürler hocam. Hocam, mouse'yi Usb 2.0'da kablosuz olarak kullansam performansta bir düşüş olur mu? Anakartta 3.0 için yer kalmadı ve Mouse'yi Usb 2.0 takmak zorunda kaldım. @23783
23783 Başarılı DPI Efendisi Mekanik Usta Katılım 6 Temmuz 2025 Mesajlar 6.856 Makaleler 2 Çözümler 7 Beğeniler 6.272 Bugün 01:19 #24 @demjr, hayır hocam hatta 2.0a takmanız daha iyi olur.
KS KS demjr Deneyimli Katılım 5 Temmuz 2025 Mesajlar 1.047 Beğeniler 402 Bugün 01:19 #25 23783 dedi: @demjr, hayır hocam hatta 2.0a takmanız daha iyi olur. Genişletmek için tıkla... Gerçekten mi? Peki, klavye içinde aynısı geçerli mi ya da kulaklık? 2 adet Usb 2.0 yeri var ve klavye, kulaklık ve mouse'yi takabilirim. Bu üçünden hangisi takayım sizce daha iyi performans için.
23783 dedi: @demjr, hayır hocam hatta 2.0a takmanız daha iyi olur. Genişletmek için tıkla... Gerçekten mi? Peki, klavye içinde aynısı geçerli mi ya da kulaklık? 2 adet Usb 2.0 yeri var ve klavye, kulaklık ve mouse'yi takabilirim. Bu üçünden hangisi takayım sizce daha iyi performans için.
23783 Başarılı DPI Efendisi Mekanik Usta Katılım 6 Temmuz 2025 Mesajlar 6.856 Makaleler 2 Çözümler 7 Beğeniler 6.272 Bugün 01:24 #26 demjr dedi: Gerçekten mi? Peki, klavye içinde aynısı geçerli mi ya da kulaklık? Genişletmek için tıkla... USB 3.0'da parazitlenme, gecikme veya takılma olabiliyor. 2.0 öneririm her zaman bende 2.0 kullanıyorum. demjr dedi: 2 adet Usb 2.0 yeri var ve klavye, kulaklık ve mouse'yi takabilirim. Bu üçünden hangisi takayım sizce daha iyi performans için. Genişletmek için tıkla... Yani çok büyük bir güç harcayan ekipmanınız yoksa 2.0 daha iyi olur.
demjr dedi: Gerçekten mi? Peki, klavye içinde aynısı geçerli mi ya da kulaklık? Genişletmek için tıkla... USB 3.0'da parazitlenme, gecikme veya takılma olabiliyor. 2.0 öneririm her zaman bende 2.0 kullanıyorum. demjr dedi: 2 adet Usb 2.0 yeri var ve klavye, kulaklık ve mouse'yi takabilirim. Bu üçünden hangisi takayım sizce daha iyi performans için. Genişletmek için tıkla... Yani çok büyük bir güç harcayan ekipmanınız yoksa 2.0 daha iyi olur.
KS KS demjr Deneyimli Katılım 5 Temmuz 2025 Mesajlar 1.047 Beğeniler 402 Bugün 01:26 #27 23783 dedi: USB 3.0'da parazitlenme, gecikme veya takılma olabiliyor. 2.0 öneririm her zaman bende 2.0 kullanıyorum. Yani çok büyük bir güç harcayan ekipmanınız yoksa 2.0 daha iyi olur. Genişletmek için tıkla... Klavye olarak Furycube F75 Ultra kullanıyorum. Kulaklık olarak Fifine H19. Hangisini takayım bilemedim şimdi.
23783 dedi: USB 3.0'da parazitlenme, gecikme veya takılma olabiliyor. 2.0 öneririm her zaman bende 2.0 kullanıyorum. Yani çok büyük bir güç harcayan ekipmanınız yoksa 2.0 daha iyi olur. Genişletmek için tıkla... Klavye olarak Furycube F75 Ultra kullanıyorum. Kulaklık olarak Fifine H19. Hangisini takayım bilemedim şimdi.
23783 Başarılı DPI Efendisi Mekanik Usta Katılım 6 Temmuz 2025 Mesajlar 6.856 Makaleler 2 Çözümler 7 Beğeniler 6.272 Bugün 01:28 #28 demjr dedi: Klavye olarak Furycube F75 Ultra kullanıyorum. Kulaklık olarak Fifine H19. Hangisini takayım bilemedim şimdi. Genişletmek için tıkla... 2.0'a takabilirsiniz 3.0 daha çok L99 gibi klavyeler için .
demjr dedi: Klavye olarak Furycube F75 Ultra kullanıyorum. Kulaklık olarak Fifine H19. Hangisini takayım bilemedim şimdi. Genişletmek için tıkla... 2.0'a takabilirsiniz 3.0 daha çok L99 gibi klavyeler için .
KS KS demjr Deneyimli Katılım 5 Temmuz 2025 Mesajlar 1.047 Beğeniler 402 Bugün 01:31 #29 23783 dedi: 2.0'a takabilirsiniz 3.0 daha çok L99 gibi klavyeler için . Genişletmek için tıkla... Teşekkürler hocam. Hocam, 3.2'miş, 3.0 değil. Usb 3.2 nasıl peki? Genede Usb 2.0 kulanmamı mı tavsiye edersiniz yoksa?
23783 dedi: 2.0'a takabilirsiniz 3.0 daha çok L99 gibi klavyeler için . Genişletmek için tıkla... Teşekkürler hocam. Hocam, 3.2'miş, 3.0 değil. Usb 3.2 nasıl peki? Genede Usb 2.0 kulanmamı mı tavsiye edersiniz yoksa?
23783 Başarılı DPI Efendisi Mekanik Usta Katılım 6 Temmuz 2025 Mesajlar 6.856 Makaleler 2 Çözümler 7 Beğeniler 6.272 Bugün 01:34 #30 demjr dedi: Teşekkürler hocam. Hocam, 3.2'miş, 3.0 değil. Usb 3.2 nasıl peki? Genede Usb 2.0 kulanmamı mı tavsiye edersiniz yoksa? Genişletmek için tıkla... Yani 3.2 ve 3.0 arasında pek bir fark olduğunu sanmıyorum lakin 3.0da kesin yasarsinizda demiyorum hangisi boşsa oraya takin ama ben 2.0 öneririm.
demjr dedi: Teşekkürler hocam. Hocam, 3.2'miş, 3.0 değil. Usb 3.2 nasıl peki? Genede Usb 2.0 kulanmamı mı tavsiye edersiniz yoksa? Genişletmek için tıkla... Yani 3.2 ve 3.0 arasında pek bir fark olduğunu sanmıyorum lakin 3.0da kesin yasarsinizda demiyorum hangisi boşsa oraya takin ama ben 2.0 öneririm.