Recep Baltaş - Bal

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ÜçyüzGoneBeş
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 17
  • Görüntüleme Görüntüleme 857
1:54'teki detone, bu işin çok üst basamaklarda olduğunu simgeliyor. Anlayamazsın adlı şarkının da gelmesi lazım bence. Dinlenme sayısında patlama yaşanır.
 
1:54'teki detone, bu işin çok üst basamaklarda olduğunu simgeliyor. Anlayamazsın adlı şarkının da gelmesi lazım bence. Dinlenme sayısında patlama yaşanır.
Öneri için teşekkürler, 1-2 saate yaparım.
 
İfadeler: 741
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…