Evet, Resident Evil 3'ten sonra Resident Evil 4'ü de bitirdim. Doğrusu beni bayağı bir kendine sevdirdi. Hem aksiyon olarak hem düşman çeşitliliği olarak ve de boss fight'ları olarak özellikle vuruş hissiyatını çok beğendim. Oyunun hikayesine gelecek olursam hikayesi harikaydı, adeta bir filmin içinde gibiydim. Son olarak oyunun karakterlerine gelecek olursam başta tabii ki Leon var ve bu oyunda özellikle gözüme çok karizmatik geldi. Luis ise başlarda gözüm pek tutmadı ancak daha sonraki sahnelerle birlikte çok sevmiş oldum kendisini.
Böyle çok kafa dengi bir adama benziyor bence. Son olaraksa tabii ki Ada Wong. Gerçekten hakkında çok bir bilgi sahibi değildim fakat bu oyunla onun nasıl bir kişilik olduğunu anlamış oldum. Sanırsam serinin bu oyununda Wesker'a çalışıyormuş. Wesker demişken son sahnede onu da görmem çok iyi oldu. Bakalım 5. oyunda karşıma nasıl gelecek?
Genel olarak demek istediklerim bunlar. Peki ya sizin Resident Evil 4 hakkındaki düşünceleriniz neler?
Gerçekten aşırı başarılı bir remake ama uzunluğu bayıyor. Sonlara doğru artık bitsek gitsek moduna sokuyor, OG oyunda da böyleydi. 2 kez bitirdim oyunu bir hardcore bir de profosyonel zorlukta. Bana göre yeni çıkan RE'ler arasından 7'den sonra en iyi RE oyunu.
Re4 başladım fakat daha öncesinden Resident Evil oynamadım. Chapter 4 veya 5 deyim sizce RE4'ten sonra ne oynamalıyım (7-8-9) yapmayı düşünüyorum şimdilik.
RE4 başladım fakat daha öncesinden Resident Evil oynamadım. Chapter 4 veya 5 deyim sizce RE4'ten sonra ne oynamalıyım (7-8-9) yapmayı düşünüyorum şimdilik.
Re4 başladım fakat daha öncesinden Resident Evil oynamadım. Chapter 4 veya 5 deyim sizce RE4'ten sonra ne oynamalıyım (7-8-9) yapmayı düşünüyorum şimdilik.
Resident Evil 4 bence serinin en iyi oyunu, remake'i de zaten bence en iyi remake'lerden biridir. Benim oynarken hep en zevk aldığım oyundur ve tekrar tekrar bitirmişimdir.