Özelleştirmişler biz fragmandan göre göre alıştığımız için farklı geliyorlar. Benim tek düşüncem araç fizikleri. GTA 5 gibi olmaz umarım. Tek korkum o.
Özelleştirmişler biz fragmandan göre göre alıştığımız için farklı geliyorlar. Benim tek düşüncem araç fizikleri. GTA 5 gibi olmaz umarım. Tek korkum o.