4-5 ay öncesine göre ekran kartı fiyatlarına baktığımda 9060 XT 8 GB ve RTX 5060 hariç tüm kartların fiyatları az çok arttı gibi görünüyor. Kart almak istiyorum ama birkaç ay öncekine göre 3 - 4.000 TL fazla ödemek istemiyorum. 5060 güncel, az yakan biri kart. Kasam da küçük zaten, iki fanlıdan daha fazla takmak istemiyorum. Hatta tek fanlı almak istiyorum ama fiyatları daha pahalı.
4-5 ay öncesine göre ekran kartı fiyatlarına baktığımda 9060 XT 8 GB ve RTX 5060 hariç tüm kartların fiyatları az çok arttı gibi görünüyor. Kart almak istiyorum ama birkaç ay öncekine göre 3 - 4.000 TL fazla ödemek istemiyorum. 5060 güncel, az yakan biri kart. Kasam da küçük zaten, iki fanlıdan daha fazla takmak istemiyorum. Hatta tek fanlı almak istiyorum ama fiyatları daha pahalı.
Bence çok iyi. 1080p ultra, 2K düşük-orta DLSS dengeli FG2X, 4K düşük DLSS performans MFG 3X-4X NVIDIA low latency ile çok başarılı işler yapabiliyor. Ben monitöre uzaktan bakıyorum. O yüzden DLSS performans ile dengeli arasında fark göremiyorum pek.
Valoranrt LoL CS gibi oyunları oynuyorsan alınabilir ama yeni nesil AAA oyunlarda pek performans bekleme. 9060XT'nin 16 GB RAM'li modellerine de bakabilirsin çok fiyat farkı yok o bence biraz daha ileri dönük bir kart olur.
Valoranrt LoL CS gibi oyunları oynuyorsan alınabilir ama yeni nesil AAA oyunlarda pek performans bekleme. 9060XT'nin 16 GB RAM'li modellerine de bakabilirsin çok fiyat farkı yok o bence biraz daha ileri dönük bir kart olur.
145 Watt, 200 mm uzunluğunda küçük kartlar, bunlar benim daha çok hoşuma gidiyor. Güncel olunca illa ki AAA oyunları da birkaç sene orta-yüksek ayarda rahat oynatır diye düşünüyorum.