RTX 5060 alınır mı?

145 Watt, 200 mm uzunluğunda küçük kartlar, bunlar benim daha çok hoşuma gidiyor. Güncel olunca illaki AAA oyunları da birkaç sene orta-yüksek ayarda rahat oynatır diye düşünüyorum.

Çok beklentin yoksa FPS konusunda rahat oynatır. 4060 Ti 16 GB var ben de, çoğunlukla FPS oynuyorum ama arada AAA giriyorum. 1080p de tatmin ediyor, Zaten AMD çok sevdiğim söylenemez.

2K geçip kart Değişirsem de 70 veya 70 Ti falan geçerim.
 
Alacağım performansı biliyorum. Ama her zaman kendi çapında FP oranı yüksek olan modelleri oluyor. 5060 çıktığı günden bu yana daha tercih edilebilir hâle gelmiş gibi. İlk çıktığında 8 gb olduğu için çok eleştiri alıyordu. Şu an fiyatlardan dolayı daha ılımlı bakılıyor gibi.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…