Windowsda yapmayı unuttuğum ayarı yaptım,
DirectX11E:
(Optimize ayarları buldum ve Nvidia Control Panele keskinlik ayarını ekleyip yaptım.) Sağlam bi troll geldi bu arada takıma
DirectX12:
(Yine aynı ayarlar tek farkı DirectX12 olması, her ayardan sonra kapatıp baştan başlattım oyunu.)
Kısacası DirectX11E + Nvidia Ayarı + Optimize Grafik Ayarları ile 2K çözünürlükte hiç beklemediğim akıcılıkta bir oyun yaşadım.
@Ayhan Dönmez hocam şuan yapmamız gereken başka bir şey kaldı mı, sonuçlar şuan aşırı tatmin edici.