Evet bunu biliyorum hocam farkındayım ama S25 ultrada olmayan bir özellik var mı yani bunu merak ediyorum aklımda S25 Ultra var S26 ya nazaran eksik bir özellik varsa tekrar düşüneceğim.
Evet bunu biliyorum hocam farkındayım ama S25 ultrada olmayan bir özellik var mı yani bunu merak ediyorum aklımda S25 Ultra var S26 ya nazaran eksik bir özellik varsa tekrar düşüneceğim.
Teşekkür ederim hocam S26+ da almayı daha çok istiyorum tasarım kaynaklı S25 ultraya nazaran S25 Ultra kameralarının halkaları falan hiç hoşuma da gitmiyor çok kararsızım valla 2 gün kaldı indirimlerin bitmesine 1-2 aya zam dalgası kapıdaymış telefondan bilgisayara RAM mevzusundan dolayı bence yenilik iyidir ya ama Exynos 2100 ve 2400 kullanan birkaç kişiden duyduğuma göre bir daha exynosa yaklaşmayacağım diyorlar.
Teşekkür ederim hocam S26+ da almayı daha çok istiyorum tasarım kaynaklı S25 ultraya nazaran S25 Ultra kameralarının halkaları falan hiç hoşuma da gitmiyor çok kararsızım vallahi 2 gün kaldı indirimlerin bitmesine 1-2 aya zam dalgası kapıdaymış telefondan bilgisayara RAM mevzusundan dolayı bence yenilik iyidir ya ama Exynos 2100 ve 2400 kullanan birkaç kişiden duyduğuma göre bir daha exynosa yaklaşmayacağım diyorlar.
Exynos 2100 kronik çöp çip. 2400 ise Exynos çiplerin toparlanmaya başladığı zamanlar.
Ama 2600 cidden iyi bir seviyede. Sadece modem olarak rakiplerinden geride.
2400 ve 2600 guzel denebilecek cipler. 2100'un donemi bayagi gume gitti. En berbat 5nm uretimden gecti. Yine de S21 kullanmis birisi olarak oldurmedi yani.
2400 ise oturmus bir 4nm (4LPP+) surecinden gecti, 2600'un durumu da yine oturmus denebilecek bir 3nm uzerine. Evet, 2nm degil, sikistirilmis bir 3nm.