2700'de FOWLP paketlemeyi birakacaklarina dair sizintilar cikmisti, bu bir felakete donusebilirdi. Neyse ki, vazgecildi. HPB katmani devam edecek ve SBS tasarimina gecis yapilabilir. Ayrica muhtemelen SF2P dugumunden gececek ki, bu konuda firma umit veriyor. Verimlilik noktasinda SF2'den %25 daha iyi olacak.
Bir de S27 serisi ile ilk kez S serisinde BOE uretimi paneller gorebiliriz birkac sizintiya gore. Umalim ki gerceklesmez.
@Swas07, dunyanin en buyuk OLED ureticisi kendisine yetsin isterdim. S serisini baskasina urettirmek biraz komik. Evet, Samsung Display ve Samsung Electronics farkli firmalar ama anladiniz iste.
İyi değil bu haber, aynı vaka A57'de de yaşandı. Apple tarafı bile ısrarla Samsung Display'den vazgeçmiyorken Samsung'un "maliyet"leri öne sürerek kaliteden taviz vermesi... Bilemedim.
Modem supheli ama RAM yine ayri olacak muhtemelen, evet. Yani bu bence cok kotu bir ihtimal degil. Cunku PoP sisteminde RAM direkt SoC'yi kapatiyordu. Simdi, ustune isi blogu koymak mumkun oldu. Geekerwan'in testinde stabilitesi de beklenenden iyiydi, zararli bir sistem gibi gozukmuyor simdilik.
İyi değil bu haber, aynı vaka A57'de de yaşandı. Apple tarafı bile ısrarla Samsung Display'den vazgeçmiyorken Samsung'un "maliyet"leri öne sürerek kaliteden taviz vermesi... Bilemedim.
Bence olması gereken de budur. Çünkü amiral gemileri kamera sensörlerinin büyüklüğü nedeniyle zaten daha küçük yüzey alanına sahip anakarta sahipler. Onu da böyle olmaması gereken komponentlerle doldurursan o yüzey alanında birden fazla ısı üreten nokta yaratmış olursun. Dolayısıyla VC tarafı daha karmaşık bir hâl alır.
Bu iyi. Ancak ben halen PoP metodundan yanayım. Artık Gaming Laptop'larda bile "CPU ve GPU'yu tek yarıiletken paketinde sunan" konseptler görmeye başlamışken Samsung'un tam tersi istikamete yatırım yapması ilginç.