Merhaba arkadaşlar, öncelikle iyi Sosyaller.
Aralık 2025'te Gaming.gen'den Scyrox V8 almıştım. 2 hafta önce sol tık arızalandığı için servise gönderdim. Bugün Gaming.gen tarafından arandım ve ellerinde V8 stoku bulunmadığını, V6 gönderebileceklerini söylediler. Sizce V6'ya geçmeli miyim? Veya para iadesi talep etme hakkım var mı?
Mouse tutuşum palm değil ancak claw da değil. İnternette gördüğüm kadarıyla benim mouse tutuşum relaxed claw/hybrid claw olarak yazılıyor. V6 sanırım palm için uygun, peki geçersem rahatsız olur muyum? Aslında para iadesi alabilirsem farklı siteden tekrar V8 sipariş etmek istiyorum.
Şimdiden teşekkürler.
The Scyrox V6 is slightly larger than the Scyrox V8. The Scyrox V8 weighs 10% less than the Scyrox V6. Both mice have a max DPI of 30000. Both mice have the option between the Omron Optical switches rated for 70 million clicks, and the Kailh Optical switches rated for 80 million clicks. Both...