Kaliteli ve hava akışı iyi olan bir kasa, stokta 2 adet kalmış. Havale indirimi de mevcut. Son 1 yılın en ucuz fiyatında. Eksisi ise tek bir egzoz fanıyla geliyor olması. Satıcı Teknobiyotik.
Teşekkürler bilgilendirdiğiniz için. Benim de sayabileceğim bir eksiği daha var; 360mm radyatör desteği yok. Alacak olan arkadaşların bilmesinde fayda var.
Teşekkürler bilgilendirdiğiniz için. Benim de sayabileceğim bir eksiği daha var; 360mm radyatör desteği yok. Alacak olan arkadaşların bilmesinde fayda var.