Vallahi abi keşke laptopta kalsaydım dedirtti bana ne yalan söyleyim, PC işleri sıkıntılıymış 10 yıldır laptop kullanıyordum nereden esti de aldım diyorum kendime...
Cidden toplaması zor bir sistem sanırım abi bilemedim vallahi. Götürdüğüm kişi sıvı soğutmayı erken monte etmişsin, sistemi kasaya yerleştirince etmeliydin falan dedi. Vallahi bir şeyi tercih ettiğime pişman değilim yalan yok ancak keşke bir profesyonele toplatsaydım üzüntüsü oldu.
Abi bilgisayarı sana teslim etmiş olabilir miyim, fiyatı nokta atışı bilmişsin
Şu an için bu kadar gerginlik bana yetti zaten RAM OC işlerine sonra gireceğim. Adama montaja dair ekstra bir şey söylemedim, vallahi 1 günde bıktım bu işten sen nasıl dayanıyorsun...
Abi vallahi kafayı yiyecektim de Recep Bey'in dediği şekilde montaj yapmaya çalıştım ben de... Sadece keşke biraz daha ucuza toplasaydım dedim 9700X - 5070 Ti - X870 şeklinde ama gönlüme de şu anki parçalar yatıyordu. Hem gönlümüzü kırdık hem cebimizden olduk, sağlık olsun.