SF26 Üstün Profesör Katılım 23 Aralık 2023 Mesajlar 7.970 Çözümler 17 Beğeniler 8.084 Bugün 19:43 #1 Benim iki tane var ama öncesinde bir şey söylemek istiyorum, biz Türkler bu sad edit işinin en iyisiyiz. Çok farklı bir seviyeye çıkmışız artık.
Benim iki tane var ama öncesinde bir şey söylemek istiyorum, biz Türkler bu sad edit işinin en iyisiyiz. Çok farklı bir seviyeye çıkmışız artık.
Moderasyon Ekibi Resmî Hesap Bugün 19:45 #2 Paylaşılan editlerin içerisinde Sosyal kurallarına aykırı bir durum olması hâlinde uyarı alabilirsiniz, dikkatli olunuz. Sevgiler.
Paylaşılan editlerin içerisinde Sosyal kurallarına aykırı bir durum olması hâlinde uyarı alabilirsiniz, dikkatli olunuz. Sevgiler.
Heitaus Uzman Katılım 24 Aralık 2024 Mesajlar 539 Çözümler 4 Beğeniler 1.703 Yer İzmir Bugün 19:50 #3 Hocam katılıyorum, edit konusunda en iyi ülke olduğumuz görüşündeyim ben de. Ancak bu editler gerçekten çok kötü.
Hocam katılıyorum, edit konusunda en iyi ülke olduğumuz görüşündeyim ben de. Ancak bu editler gerçekten çok kötü.
KS KS SF26 Üstün Profesör Katılım 23 Aralık 2023 Mesajlar 7.970 Çözümler 17 Beğeniler 8.084 Bugün 19:51 #4 Heitaus dedi: Hocam katılıyorum, edit konusunda en iyi ülke olduğumuz görüşündeyim ben de. Ancak bu editler gerçekten çok kötü. Genişletmek için tıkla... Ben bu sıralar sad edit ağırlıklı gidiyorum, Arda Turan'ınkisi benim için özel bir edit. Sebebi de var da anlatılmaz...
Heitaus dedi: Hocam katılıyorum, edit konusunda en iyi ülke olduğumuz görüşündeyim ben de. Ancak bu editler gerçekten çok kötü. Genişletmek için tıkla... Ben bu sıralar sad edit ağırlıklı gidiyorum, Arda Turan'ınkisi benim için özel bir edit. Sebebi de var da anlatılmaz...