Winner Üstün Profesör Katılım 12 Mart 2024 Mesajlar 3.409 Çözümler 3 Beğeniler 1.474 Bugün 18:03 #1 Arkadaşlar Sonic oynamak istiyorum. 2D olur, 3D olur, açık dünya olur, bir şeyler önerebilir misiniz? Pek hakim değilim seriye. Frontiers güzelmiş galiba.
Arkadaşlar Sonic oynamak istiyorum. 2D olur, 3D olur, açık dünya olur, bir şeyler önerebilir misiniz? Pek hakim değilim seriye. Frontiers güzelmiş galiba.
LeoTheLinuxEnthusiast6610 Uzman Katılım 13 Aralık 2024 Mesajlar 647 Çözümler 2 Beğeniler 814 Bugün 18:07 #2 Sonic Unleashed'e bakın derim. PC'ye recompile edildi geçen sene. Sizi hiç üzmez.
Vâveylâ Uzman Katılım 29 Kasım 2025 Mesajlar 1.504 Çözümler 16 Beğeniler 982 Yer CachyOS | Redox OS Bugün 18:31 #3 Sonic Mania Plus