Ben hiç başvuru yapmadım. Mahalleyi kazıp fiber döşemişlerdi 3-4 ay önce ve binaya süperonline kutusu koyulmuştu. Dün de eve gelip kablo çekmişler fiber.
Anladım hocam, benim şansıma ilk TT geldi, 1 ay içinde bütün her şey halledildi hızlılardı baya. Müşteri temsilcisine herhangi bir planlama var mı dedim ama bilgi paylaşmadı. Superonline altyapısı için talebinizi oluşturabilirim dedi bende tamam dedim. Bekleyip göreceğiz bakalım. Şansıma 2 ay sonra taahhüt bitiyor birde. Altyapı döşenme şansını arttırmak için talep fazlalığı önemli dediler, komşularla konuşacağım birde.