Tamir edilmiş Samsung Galaxy S23 FE fotoğraf kalitesi (Ana kamera değişikliği)

Hasan Merkit

Moderasyon Üyesi
Moderatör
Katılım
30 Ocak 2025
Mesajlar
5.219
Makaleler
14
Çözümler
108
Beğeniler
8.487
Hangi telefoncuya gitsem, Samsung Galaxy S23 FE için arka ana kameram yok diyordu. En sonunda risk alıp internetten önüme çıkan N11 sitesindeki genostech diye bir firmadan aldım.

Sonra da telefoncumu arayıp işçilik ücreti talep ettim ve montajlamasını istedim.

Kamera uygulaması varsayılan ayarlar ile (yani sadece bu ana kamerayı kullanacak şekilde) sıfırlayarak düz fotoğraf çekiyorum.



Not: Sponsorlu bir konu değildir. Kamerası biraz zor bulunan bir modelden bahsetmekteyim. SEO katkısı sunmak için konuyu açıyorum. Elbet bu cihazı kullanan biri kamera bulmakta zorluk çekebilir ve arama motorlarına sorabilir. Karşılarına bu konu çıksın istiyorum. İnternette yorum da bulamamıştım.

Ürün linki:

 
Şunu sormak istiyorum. Önceden gelen bir fotoğraf koymadığınız için farkı anlamak zor olacaktır. Sizin kişisel deneyiminizle değişen ve önceki kamera arasında fark var mı? Kalite farkı nasıl sizin sözlerinizle?
 
Cihaz maalesef satın alındığı hafta hurdaya döndü. Dış kasa ezilmiş, ekran kırılmış ve kamerada da siyah lekeler vardı. Yâni orijinal ve sağlam kamerayı hiç göremedik...

Cihazın kasası, ekranı ve kamerası değişti. Resmen masraf edip cihazı yenilenmiş telefona çevirdim.

Bu yüzden orijinal hâliyle ilgili hiç yorum yapamıyorum.

Telefoncum, bu modelde yan sanayi kamera olayı pek olmaz çünkü cihaz sadece orijinal entegre kabul ediyor dedi. Ne kadar doğru biliyor bilemem. Ama gayet iyi çektiğini söyleyebilirim.

Ara sıra foruma fotoğraf atan arkadaş ile aynı cihaza sahip olmuşum. Artık onun tavsiyelerine uyup ara sıra fotoğraf çekerek karşılaştırırız.
 
Pro mod vs. sorunsuz çalışıyor mu, pozlama, ISO ayarı ve DNG kayıt?
Pozzlamayı falanı bilmem ben. Sen öğretirsin. Sabah olunca bakarım.

Pro mod ayna gibi gösteriyor şu an. Kameranın merdiven altı bir şey olma olasılığına ihtimal bile vermiyorum artık.
 
Pozzlamayı falanı bilmem ben. Sen öğretirsin. Sabah olunca bakarım.

Pro mod ayna gibi gösteriyor şu an. Kameranın merdiven altı bir şey olma olasılığına ihtimal bile vermiyorum artık.

Sensör üretecek teknolojileri varsa milyarlık şirket kurarlar zaten ahaha. Çıkmadır o, başka cihazdan almislardir. Merdiven alti olamaz yani, merak etme. OIS calisiyor mu onu da test et, goruntu sabitleme. Yarin bakariz olmadi.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…