İsaac oyunları hakkında bilgim yok. Sadece 7.49 dolardan daha düşük fiyata düştüğünü görmediğim için paylaştım. Ayrıca bütçesi düşük olanlar alabilir. Ben sadece paylaştığımı alabileceğim mesela.
İsaac oyunları hakkında bilgim yok. Sadece 7.49 dolardan daha düşük fiyata düştüğünü görmediğim için paylaştım. Ayrıca bütçesi düşük olanlar alabilir. Ben sadece paylaştığımı alabileceğim mesela.
Isaac ne oynadım ne izledim. Pek bana hitap edeceğini de sanmıyorum zaten. Sadece çok övüldüğü ve fiyatı bedava olduğu için alacağım. Eğer seversem DLC'leri alırım. Ama bana Türkçe yama lazım yoksa alamam. Bildiğiniz yama var mı?
Isaac ne oynadım ne izledim. Pek bana hitap edeceğini de sanmıyorum zaten. Sadece çok övüldüğü ve fiyatı bedava olduğu için alacağım. Eğer seversem DLC'leri alırım. Ama bana Türkçe yama lazım yoksa alamam. Bildiğiniz yama var mı?