İsaac oyunları hakkında bilgim yok. Sadece 7.49 dolardan daha düşük fiyata düştüğünü görmediğim için paylaştım. Ayrıca bütçesi düşük olanlar alabilir. Ben sadece paylaştığımı alabileceğim mesela.
Isaac DLC'ler olmadan oynanacak bir oyun değil şahsen, 4 dolar daha ekleyip her şeyi satın almak varken tek bir DLC almak mantıksız.
 
Isaac DLC'ler olmadan oynanacak bir oyun değil şahsen, 4 dolar daha ekleyip her şeyi satın almak varken tek bir DLC almak mantıksız.
Isaac ne oynadım ne izledim. Pek bana hitap edeceğini de sanmıyorum zaten. Sadece çok övüldüğü ve fiyatı bedava olduğu için alacağım. Eğer seversem DLC'leri alırım. Ama bana Türkçe yama lazım yoksa alamam. Bildiğiniz yama var mı?
 
Isaac ne oynadım ne izledim. Pek bana hitap edeceğini de sanmıyorum zaten. Sadece çok övüldüğü ve fiyatı bedava olduğu için alacağım. Eğer seversem DLC'leri alırım. Ama bana Türkçe yama lazım yoksa alamam. Bildiğiniz yama var mı?
Sanmıyorum, item açıklamaları dışında okumanızı gerektiren bir oyun değil zaten.