Var aslında. Beta sürümünün birinde gelmişti. Ana sürüme getirmediler. Şimdi nasıl açılıyor bilmiyorum ben benimkini İngilizce kullanıyorum.
Sorunuzun sebebi ise büyük ihtimalle ya Türkiye pazarının kârlı olmayacak olması veya ilgili yerel firmalar ve devlet kurumlarıyla anlaşma yapılamamış olması.
Onun yerine Nothing Phone 2 aldım. Bir sıkıntı yaşamadım şu zamana kadar eski telefonumdan çok daha büyük ve ses tuşu konumunun fazla alçak olması dışında. Fiyat pahalı gelirse yakında çıkacak alt-orta/orta segment 2a modeline de bakılabilir.
Keşke gelse, gelmemesinin bir çok sebebi olabilir. Ben de çok isterdim gelmelerini, düzgün fiyatlandırma yapsalar A serisi Pixel'ler dehşet satabilirdi.