Bayro Üstün İlk 1.000! Katılım 15 Aralık 2023 Mesajlar 3.075 Makaleler 10 Çözümler 29 Beğeniler 4.096 Yer Aydın Dün 22:01 #51 5 Yıllık S20 FE kullanıyordum, son zamanlarda çıkardığı sorunlardan dolayı S25'e geçtim, şu anlık gayet memnunum, bir sıkıntı olmazsa eğer 5 sene de bu cihazı kullanmayı düşünüyorum.
5 Yıllık S20 FE kullanıyordum, son zamanlarda çıkardığı sorunlardan dolayı S25'e geçtim, şu anlık gayet memnunum, bir sıkıntı olmazsa eğer 5 sene de bu cihazı kullanmayı düşünüyorum.