CS2'den sıkıldık biraz CS:GO oynadık ama düzgün server yok CS:GO'da CS1.6'da olduğu gibi ve SW kiralayabileceğimiz bir yer bulamadık VDS alsam CS:GO nasıl kurabilirim nasıl açabilirim?
bu sorunun sebebi csgo indirmiş olmam olduğunu fark ettim csgo kodu 740 ama cs2 kodu 730 aynı zamanda csgo serveri açmak için beta ismi ve beta şifresi lazım onları çözemedim ve uğraşmaktan vazgeçtim