Xigmatek EN41655, 1.424 TL'ye alınır mı?

5 yıl Xigmatek kasa kullanmışlığım var. Peygamber dayanıklılığı var ama hava akışı konusunda iyi bir markamı sanmam .

@LH44 daha iyi yardımcı olsun.
 
5 yıl Xigmatek kasa kullanmışlığım var. Peygamber dayanıklılığı var ama hava akışı konusunda iyi bir markamı sanmam .

@LH44 daha iyi yardımcı olsun.
Eski ve aktif bir Xigmatek kasa kullanıcısı olarak evet, hava akışı pek iyi denemez, üfleyemiyorlar.
Ancak fiyatına göre normal bir kasa. Alınabilir.

Bütçe varsa bunu öneririm; https://share.google/kgfy5kVlcpk1CL5iD
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…