GTA III ve LC: Stories karakteri olan Toni Cipriani'nin restorant müziğini alıp remixledim. Sizce nasıl olmuş? Eksikler varsa söylerseniz sevinirim. Çok profesyonel biri değilim. Zevk için arada bu tip işlerle uğraşıyorum. Animasyon ve oyun geliştirme odaklı biriyim.
GTA III ve LC: Stories karakteri olan Toni Cipriani'nin restorant müziğini alıp remixledim. Sizce nasıl olmuş? Eksikler varsa söylerseniz sevinirim. Çok profesyonel biri değilim. Zevk için arada bu tip işlerle uğraşıyorum. Animasyon ve oyun geliştirme odaklı biriyim.