Yaptığım Remix nasıl olmuş? (GTA III-Toni Cipriani Tema Müziği)

mburakkarakas

Yetkin
Katılım
27 Aralık 2023
Mesajlar
401
Makaleler
1
Çözümler
3
Beğeniler
302
Yer
Tekirdağ
GTA III ve LC: Stories karakteri olan Toni Cipriani'nin restorant müziğini alıp remixledim. Sizce nasıl olmuş? Eksikler varsa söylerseniz sevinirim. Çok profesyonel biri değilim. Zevk için arada bu tip işlerle uğraşıyorum. Animasyon ve oyun geliştirme odaklı biriyim.

Orijinal versiyon:


Benim Remix versiyonum:


1280x1280 Logo ve 1920x1080 Wallpaper:



 
Bence çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Bence orijinalinden güzel.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…