Bu sene itibarıyla elektrik-elektronik mühendisliği bölümünde yatay geçiş kararı aldım ve başvuru yapmayı planlıyorum. Mevcut üniversitem %100 İngilizce, geçeceğim üniversite de %100 İngilizce olduğu için muafiyet (proficiency) sınavına girmem gerekiyor. Geçen sene 1 yıl hazırlık okudum ancak şu anki seviyemi yeterli bulmuyorum. A2-B1 düzeyi arası bir yerdeyim; sınavda başarılı olabilmem için ise minimum B1+ yapmam gerekiyor. Kendi çabalarımla writing ve speaking çalışıyorum, yabancı dizi/film izlediğim için listening kısmına da olabildiğince hakim olmaya çalışıyorum. Ancak gramer konusunda bazı kısımlar eksik kalıyor. YouTube ve Udemy'den kaynak baktım fakat çok istediğim gibi, doğrudan bu açığı kapatacak bir içerik bulamadım. Bu süreci hızlandıracak, özellikle gramer tarafını toparlamamı sağlayacak nokta atışı kaynak veya çalışma tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler, iyi sosyaller.