seeraddar Üstün Katılım 25 Temmuz 2024 Mesajlar 3.469 Çözümler 11 Beğeniler 3.383 Bugün 15:26 #1 20.000 TL civarına KVK A56 mı, yoksa yurt dışı 14T veya 14T Pro mu alınmalı?
ZCPS21 Üstün İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 5.202 Makaleler 1 Çözümler 10 Beğeniler 6.502 Bugün 15:31 #2 Kayıtlı 15T Pro yok mu?
KS KS seeraddar Üstün Katılım 25 Temmuz 2024 Mesajlar 3.469 Çözümler 11 Beğeniler 3.383 Bugün 15:32 #3 ZCPS21 dedi: Kayıtlı 15T Pro yok mu? Genişletmek için tıkla... 35 bin. Yurt dışı cihazlar 0 bu arada.
ZCPS21 dedi: Kayıtlı 15T Pro yok mu? Genişletmek için tıkla... 35 bin. Yurt dışı cihazlar 0 bu arada.
ZCPS21 Üstün İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 5.202 Makaleler 1 Çözümler 10 Beğeniler 6.502 Bugün 15:34 #4 seeraddar dedi: 35 bin. Yurt dışı cihazlar 0 bu arada. Genişletmek için tıkla... 14T Pro düşünülebilir kayıtlıysa. 20 ile 35 arasında fark çok. Normal kullanacaksan, aşırı oyun oynamayacaksan A56 dâhâ iyi olur.
seeraddar dedi: 35 bin. Yurt dışı cihazlar 0 bu arada. Genişletmek için tıkla... 14T Pro düşünülebilir kayıtlıysa. 20 ile 35 arasında fark çok. Normal kullanacaksan, aşırı oyun oynamayacaksan A56 dâhâ iyi olur.
KS KS seeraddar Üstün Katılım 25 Temmuz 2024 Mesajlar 3.469 Çözümler 11 Beğeniler 3.383 Bugün 15:35 #5 ZCPS21 dedi: 14T Pro düşünülebilir kayıtlıysa Genişletmek için tıkla... Kayıtsız. Kayıt yaptırırsam o da 1000 TL falandır en fazla.
ZCPS21 dedi: 14T Pro düşünülebilir kayıtlıysa Genişletmek için tıkla... Kayıtsız. Kayıt yaptırırsam o da 1000 TL falandır en fazla.
Veira Üstün Katılım 11 Mayıs 2025 Mesajlar 1.231 Çözümler 7 Beğeniler 1.008 Bugün 15:40 #6 Ben A56 alırdım. Xiaomi'nin yazılımı berbat geliyor. Normal kullanıcı için A56 yeterli gelir.
Simon Bilgin Rezonans Topluluk Kahramanı Katılım 13 Haziran 2024 Mesajlar 14.017 Makaleler 23 Çözümler 45 Beğeniler 16.552 Bugün 15:41 #7 A56'dan A57'ye cikabilirsen bayagi memnun kalacagina eminim.
ZCPS21 Üstün İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 5.202 Makaleler 1 Çözümler 10 Beğeniler 6.502 Bugün 15:48 #8 seeraddar dedi: Kayıtsız. Kayıt yaptırırsam o da 1000 TL falandır en fazla. Genişletmek için tıkla... Donanım olarak 14T Pro iyi, arayüz kısmına sizin tercihinize bırakıyorum, bence çok mühim değil.
seeraddar dedi: Kayıtsız. Kayıt yaptırırsam o da 1000 TL falandır en fazla. Genişletmek için tıkla... Donanım olarak 14T Pro iyi, arayüz kısmına sizin tercihinize bırakıyorum, bence çok mühim değil.
S Surface Area Üstün Katılım 31 Mart 2024 Mesajlar 2.886 Makaleler 3 Beğeniler 3.202 Bugün 15:55 #9 Kullanım amacı nedir?
Afterbyte Bilgin Gelişen Oyun Katılım 2 Ağustos 2024 Mesajlar 2.904 Makaleler 5 Çözümler 101 Beğeniler 1.626 Bugün 16:35 #10 14T Pro ya da 13 Ultra gelebilir o bütçeye. Biraz daha üstüne koyup zorlarsanız 14 Ultra alabilirsiniz.
14T Pro ya da 13 Ultra gelebilir o bütçeye. Biraz daha üstüne koyup zorlarsanız 14 Ultra alabilirsiniz.