Katılım
22 Temmuz 2024
Mesajlar
8.700
Makaleler
6
Çözümler
8
Beğeniler
11.329
Samsung'un 2027'nin ilk çeyreğinde tanıtacağı S27 serisi'nin birkaç cihazı veritabanlarında görüldü.

S27 Ultra:

HLn2TbuW0AE5Lgv.webp


S27 Pro (yeni, S27 Ultra'nın küçük hali):

HLn2TbuWkAAljaE.webp


S27 Plus:

HLn2TbxWoAAvuKm.webp


S27 Ultra ve S27 Pro Snapdragon 8 Elite Gen 6 Pro ile gelirken, S27 Plus Exynos 2700 ile gelecek.
(Türkiye için)
 
Son düzenleyen: Moderatör:
2700'de FOWLP paketlemeyi birakacaklarina dair sizintilar cikmisti, bu bir felakete donusebilirdi. Neyse ki, vazgecildi. HPB katmani devam edecek ve SBS tasarimina gecis yapilabilir. Ayrica muhtemelen SF2P dugumunden gececek ki, bu konuda firma umit veriyor. Verimlilik noktasinda SF2'den %25 daha iyi olacak.

Bir de S27 serisi ile ilk kez S serisinde BOE uretimi paneller gorebiliriz birkac sizintiya gore. Umalim ki gerceklesmez.
 

Yani yine SoC - Modem - RAM yongaları ayrık olacak?

Bir de S27 serisi ile ilk kez S serisinde BOE uretimi paneller gorebiliriz birkac sizintiya gore.

İyi değil bu haber, aynı vaka A57'de de yaşandı. Apple tarafı bile ısrarla Samsung Display'den vazgeçmiyorken Samsung'un "maliyet"leri öne sürerek kaliteden taviz vermesi... Bilemedim.
 
Yani yine SoC - Modem - RAM yongaları ayrık olacak?
Modem supheli ama RAM yine ayri olacak muhtemelen, evet. Yani bu bence cok kotu bir ihtimal degil. Cunku PoP sisteminde RAM direkt SoC'yi kapatiyordu. Simdi, ustune isi blogu koymak mumkun oldu. Geekerwan'in testinde stabilitesi de beklenenden iyiydi, zararli bir sistem gibi gozukmuyor simdilik.

İyi değil bu haber, aynı vaka A57'de de yaşandı. Apple tarafı bile ısrarla Samsung Display'den vazgeçmiyorken Samsung'un "maliyet"leri öne sürerek kaliteden taviz vermesi... Bilemedim.
Kesinlikle oyle. Ceplerinden iki kurus fazla cikmasin diye senelerdir ne sensor ne de panel degisiyordu, simdi daha da ucuza kaciyorlar. Korkunc.
 
Yani bu bence cok kotu bir ihtimal degil. Cunku PoP sisteminde RAM direkt SoC'yi kapatiyordu.

Bence olması gereken de budur. Çünkü amiral gemileri kamera sensörlerinin büyüklüğü nedeniyle zaten daha küçük yüzey alanına sahip anakarta sahipler. Onu da böyle olmaması gereken komponentlerle doldurursan o yüzey alanında birden fazla ısı üreten nokta yaratmış olursun. Dolayısıyla VC tarafı daha karmaşık bir hâl alır.

Geekerwan'in testinde stabilitesi de beklenenden iyiydi, zararli bir sistem gibi gozukmuyor simdilik.

Bu iyi. Ancak ben halen PoP metodundan yanayım. Artık Gaming Laptop'larda bile "CPU ve GPU'yu tek yarıiletken paketinde sunan" konseptler görmeye başlamışken Samsung'un tam tersi istikamete yatırım yapması ilginç.

Kesinlikle oyle. Ceplerinden iki kurus fazla cikmasin diye senelerdir ne sensor ne de panel degisiyordu, simdi daha da ucuza kaciyorlar. Korkunc.

Pazar payı liderliği markaları saçma kararlar almaya ve hep daha fazlasını kazanmaya yönelik eylemler yapmaya itityor belli ki.