demjr 98
Üstün
- Katılım
- 5 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 2.070
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 998
Teşekkür ederim hocam.Yapılamaz. 97 sınır Gear açıkken sende... Boot to Boot varyasyonları önlemek adına voltajlar bir tık yüksek sadece.
Yarın iletirim buraya ZenTimings.
Teşekkür ederim hocam.Yapılamaz. 97 sınır Gear açıkken sende... Boot to Boot varyasyonları önlemek adına voltajlar bir tık yüksek sadece.
RAM sıcak çalışıyor gibi geldi bana.@Ayhan Dönmez 75. dakikada burada hata çıktı. Hangisi problem ya da voltaj mı çok hafiften yetersiz?
Eki Görüntüle 272396
Sıcaklıktan değil. Zaten zorluyorum ben hep buraları. Benim bellekler 58 derecede bile stabil kalabiliyor. IOD Hotspot 65 e kadar sorun yok.
@Ayhan Dönmez 75. dakikada burada hata çıktı. Hangisi problem ya da voltaj mı çok hafiften yetersiz?
Eki Görüntüle 272396
1.76 VDD verip deneyeceğim şimdi.Bilemeyiz sebebini ama tRCD 36 için 45 derece ve üzeri hata zonu. Random verebilir.
1.76 VDD tuttu sanırım.Bilemeyiz sebebini ama tRCD 36 için 45 derece ve üzeri hata zonu. Random verebilir.
tRAS'ı kimde görsem düşük seviyede tutabildiğini gördüm, ilave olarak yeni belleklerde de oldukça düşük olarak binning yapılıyor. tRC'yi MCLK/100 olarak ayarladım, tRAS'ı ise tRCDRD ile eşledim. Bias Auto çektim. Bellekleri her yönden senkronize hale getirdim, ardından emin olmak maksadıyla subtiming'leri hafif gevşettim. Sonuç bu.Memory benchmark kaç veriyor ZenTimings, Buffer 1024 dene bakalım.
tRAS hata veriyor diyordun, onu nasıl çözdün? @MAH0A