Hocam bir sorum var. RPMFusion ile kurulan Steam siyah ekran da kalıyor. Neden olabilir? Bende çözemeyip Flatpak kurdum. Ama içim ona sinmiyor. Sonuçta doğrulanmış değil.
Detaylar
Kim cevapladı?Ben guvenirdim sahsen ama Flatpak ile Steam sevmiyorum. Aksama dogru kuracagim Steam yeni kurdum makineyi.
- Katılım
- 13 Aralık 2024
- Mesajlar
- 647
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 811
Ricing yapmayı öğrenince
Şu ana kadar bir ben beceremedim şu olayı.
Çok Güzel Olmuş hocam.
Son düzenleme:
- Katılım
- 13 Aralık 2024
- Mesajlar
- 647
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 811
Ricing <3333
drmstafaa
Yetkin
macers
Başarılı
- Katılım
- 24 Ocak 2024
- Mesajlar
- 78
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 32
Hangi private serveri oynuyorsunuz. Şuan tauride legion çıkacak onu dört gözle bekliyorum
Benzer konular
- Mesaj
- 3
- Görüntüleme
- 181
- Mesaj
- 0
- Görüntüleme
- 92
Yeni konular
-
-
-
-
-
-
MSI 274UPF monitörde alt kısımda çizgiler çıkma sorunu
- Mert kaan almuhan
- Mesaj: 2
-
Birden fazla CSFloat hesabına tek bir Stripe hesabı bağlanabilir mi?
- Koneko Toujou
- Mesaj: 1
-
-