-
R5 5500 & RX 6650 XT sistemde oyunlarda performans düşüşü
Hocam ben sorunun işlemcide olduğunu düşünüyorum, bilmiyorum ama yani bu testlere sokarsam bir şey değişmeyecek benim sorunumu çözmem lazım. Merhaba dostlar sorunun Windows'ta olduğunu düşünerek bir daha yükledim Windows'u sorun hala devam ediyor...- batucuk
- Mesaj #10
- Forum: Teknik Destek
-
R5 5500 & RX 6650 XT sistemde oyunlarda performans düşüşü
Eski haliyle aynı, işlemci 60-70 arası. Ekran kartı 60-65- batucuk
- Mesaj #8
- Forum: Teknik Destek
-
R5 5500 & RX 6650 XT sistemde oyunlarda performans düşüşü
BIOS'ta 3 farklı sürüm denedim, DOCP açık, RAM frekansı normal (3200) ekran kartı sürücüsünde de 3 farklı sürüm denedim, hala aynı. Normalde aynı ayarlarda 200-300 FPS alıyordum sorun orada.- batucuk
- Mesaj #6
- Forum: Teknik Destek
-
R5 5500 & RX 6650 XT sistemde oyunlarda performans düşüşü
Normali ile çok fark yok, zaten ekran kartını çok kullanmıyor LoL.- batucuk
- Mesaj #3
- Forum: Teknik Destek
-
R5 5500 & RX 6650 XT sistemde oyunlarda performans düşüşü
Merhaba dostlar, zannedersem klavye almak için konu açmıştım, her şey güzeldi birkaç hafta önceye kadar. Genellikle endüstriyel (Blender, Visual Studio, AutoCAD 360) gibisinden programlar kullanıyorum bilgisayarımda, ayrıca boş zamanlarımda LoL, CS gibi oyunlar oynuyorum. Geçenlerde LoL maçına...- batucuk
- Konu
- performans performans düşüşü
- Mesaj: 9
- Forum: Teknik Destek
-
1.500 TL’ye %60 mekanik klavye önerisi
Dostlar hepinize önerileri için çok teşekkür ediyorum normalde bütçem yüksekti ama acayip uygun fiyata magegee MK-STAR61 diye bir klavye aldım birkaç gündür kullanıyorum memnunum ucuza geldiği için aldım gene de tavsiyeleriniz için çok teşekkür ediyorum. -
1.500 TL’ye %60 mekanik klavye önerisi
Merhaba Techolay ailesi, şu aralar mekanik klavye bakmak istiyorum fakat vaktim biraz kısıtlı ve hangi marka iyidir, sorun yapar yapmaz bilemiyorum. Tercihen %60 ve blue-red switch olursa güzel olur, şimdiden çok teşekkür ederim herkese. -
Türk insanının ve gençliğinin teknoloji cahilliği
Tabii ki de söylediğin şey doğru fakat ülkemizde her kesimde maddi sorunlar var, seni de anlıyorum haklısın ama kimse böyle şeylere kafa yormak istemiyor, bu arada 320 alınmaz 170HP olanları sadece Turbo'dan ibaret M70 daha iyi bir seçim olacaktır. -
RX 6500 XT zaman zaman çöküyor
DDU ile driverlarınızı silip yeniden yükleyin. Ekran kartınız Sapphire mi? Sapphire'lerde hata oranı daha yüksek.- batucuk
- Mesaj #2
- Forum: Ekran Kartı
-
150.000 TL araba tavsiyesi
Hocam ben halim oldukça arabayla uğraşırım ama babam pek öyle değil gidip çöp bir araba alır diye korkuyorum. Arkadaşlar 520i aldık konu kilitlenebilir. -
150.000 TL araba tavsiyesi
Hocam tempra bakıyorum vectraların bazı arızaları cep yakıyor temiz bir tempra alıp yapabilirim aslında. -
150.000 TL araba tavsiyesi
Hocam peki lada Vega nasıldır? Direksiyonunun ağır olduğunu biliyorum araba sürmeyi öğrenebileceğim bir araba olmalı. -
150.000 TL araba tavsiyesi
Hocam 1.8 vectralar var 92-93 model onlar nasıldır sizce? Hocam tempralar nasıl? Özellikle elektrikli gösterge olanlar. -
150.000 TL araba tavsiyesi
Dostlar selam iyi geceler, 150-160 bin bandına araba alacağız. Olabildiğince modern ve düzgün (Yürüyen, sorun çıkartmayacak.) araba lazım. -
Çözüldü Samsung A04 icin Stock ROM mu daha iyi Custom ROM mu?
İstersen telefonu fişek gibi yapacak debloat verebilirim ADB ile yaparsın ama çoğu şey silinir (Facebook Google vs.)