-
Ege1351, R7 9800X3D'nin 360 mm sıvı soğutucu ile 59 derece olması normal mi? başlıklı konuya cevap yazdı.CPU-Z programında performans olarak normal değerlerde ise bir problem yok. -
Ege1351 yeni bir konu açtı: i5-12400F'ye ucuz termal macun kullanılır mı?Elimde 1.5-2 yıl önce Vatan'dan hazır olarak aldığım i5 12400F ve 4060'lı bir sistem var. Bu süre boyunca genel kasa temizliği dışında...