-
R7 9800X3D'nin 360 mm sıvı soğutucu ile 59 derece olması normal mi?
CPU-Z programında performans olarak normal değerlerde ise bir problem yok.- Ege1351
- Mesaj #2
- Forum: Overclock ve Soğutma
-
i5-12400F'ye ucuz termal macun kullanılır mı?
Elimde 1.5-2 yıl önce Vatan'dan hazır olarak aldığım i5 12400F ve 4060'lı bir sistem var. Bu süre boyunca genel kasa temizliği dışında bir bakım yapmadım. Son zamanlarda oyunlarda 90 dereceleri görmeye başladı. Elimde 2 W/mK değerli bir macun var. Başka macunlara yüksek fiyatlar ödememe gerek...- Ege1351
- Konu
- 12400f macun termal termal macun ucuz
- Mesaj: 1
- Forum: Overclock ve Soğutma