-
Eegetaskin, Gününüz nasıl geçiyor? başlıklı konuya Livo tarafından yazılan mesaja
Kalp ifadesini bıraktı.
Hoş geldiniz, istediğimiz yeri tuttururuz umarım. -
Eegetaskin, iPhone'ların hava atma aracı olması hakkında düşünceleriniz nelerdir? başlıklı konuya cevap yazdı.Aynı durum iPhone tarafında da geçerli. Bugün iPhone 13 Pro veya 14 Pro kullanan insan, telefonu kastığı için değil, sadece yeni modeli...
-
Eegetaskin, iPhone'ların hava atma aracı olması hakkında düşünceleriniz nelerdir? başlıklı konuya cevap yazdı.Sen Apple'ın 2016-2018 yılları arasındaki bariz üstünlük döneminde takılı kalmışsın. Bugün amiral gemisi bir Samsung alan adam da iPhone...
-
Eegetaskin, iPhone'ların hava atma aracı olması hakkında düşünceleriniz nelerdir? başlıklı konuya cevap yazdı.Tamamen popüler kültür köleliği.
-
Eegetaskin, iPhone'ların hava atma aracı olması hakkında düşünceleriniz nelerdir? başlıklı konuya anomaly tarafından yazılan mesaja
Bravo! ifadesini bıraktı.
Bu ülkede insanlar ürün ya da hizmet yerine statü almaya fazlaca meraklı olduğu için iPhone sahibi insanlar otomatik olarak statü sahibi... -
Eegetaskin, SteamOS 3.8 kullanıma açıldı! başlıklı konuya CBTSG23XrC1Z tarafından yazılan mesaja
Beğendim ifadesini bıraktı.
Deniyoruz. Bu arada zaten yıllardır eğer AMD GPU'n varsa kullanabiliyordun, çok kez kullandım. -
Eegetaskin, SteamOS 3.8 kullanıma açıldı! başlıklı konuya cevap yazdı.VirtualBox ile bende deneyeceğim şimdi.
-
Eegetaskin, Gününüz nasıl geçiyor? başlıklı konuya cevap yazdı.Hoş buldum. YKS'den sonra fazla damage aldık biraz hocam, şükür diyelim daim olsun.
-
Eegetaskin yeni bir konu açtı: Gününüz nasıl geçiyor?Herkese merhaba Techolay sakinleri! Foruma yeni katıldım. Gününüz nasıl geçiyor? Keyifler yerinde mi? Herkese iyi sosyaller diliyorum.
-
Eegetaskin, Techolay Sosyal Kuralları başlıklı konuya Techolay tarafından yazılan mesaja
Beğendim ifadesini bıraktı.
Takdir edersiniz ki amacımız sizlere daha iyi hizmet verebilmek ve Sosyal'i herkes için okunabilir kılmak. Bu nedenle Türkçe ve imla...