1. E

    iPhone'ların hava atma aracı olması hakkında düşünceleriniz nelerdir?

    Aynı durum iPhone tarafında da geçerli. Bugün iPhone 13 Pro veya 14 Pro kullanan insan, telefonu kastığı için değil, sadece yeni modeli çıktığı ve canı istediği için iPhone 16 veya 17'ye geçiyor. S25 Ultra veya S26 Ultra alan birinin cihazını 2032'den önce değiştirecek olması cihazın...
  2. E

    iPhone'ların hava atma aracı olması hakkında düşünceleriniz nelerdir?

    Sen Apple'ın 2016-2018 yılları arasındaki bariz üstünlük döneminde takılı kalmışsın. Bugün amiral gemisi bir Samsung alan adam da iPhone 17 alan adam da cihazını temiz kullanırsa, bataryasını değiştirerek 2031-2032 yılına kadar gayet akıcı bir şekilde kullanabilir.
  3. E

    iPhone'ların hava atma aracı olması hakkında düşünceleriniz nelerdir?

    Tamamen popüler kültür köleliği.
  4. E

    SteamOS 3.8 kullanıma açıldı!

    VirtualBox ile bende deneyeceğim şimdi.
  5. E

    Gününüz nasıl geçiyor?

    Hoş buldum. YKS'den sonra fazla damage aldık biraz hocam, şükür diyelim daim olsun.
  6. E

    Gününüz nasıl geçiyor?

    Herkese merhaba Techolay sakinleri! Foruma yeni katıldım. Gününüz nasıl geçiyor? Keyifler yerinde mi? Herkese iyi sosyaller diliyorum.