-
Hüso600, Müzik uygulaması olarak ne kullanılmalı? başlıklı konuya Ethem Efe tarafından yazılan mesajaÜzgün ifadesini bıraktı.
Hesap olarak satılıyor ama çok çok pahalı. Yüksek çözünürlüklü daha mantıklı aslında, gerçi dışarı çıktığımda kesin unuturum ben bunu... -
Hüso600, Müzik uygulaması olarak ne kullanılmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.En iyisi Tidal fakat ülkemizden çekildiler diye biliyorum, Apple Music kullanabilirsin. -
Hüso600, İnceleme iPhone 16e ile 1 aylık kullanım deneyimim başlıklı konuya cevap yazdı.16e/17e serilerinde Dinamik Ada bulunuyor mu? -
Hüso600, İnceleme iPhone 16e ile 1 aylık kullanım deneyimim başlıklı konuya cevap yazdı.17e ve 16e arasındaki fark nedir? Hangisi tercih edilmeli sizce? Orta yollu bir fiyatı olduğundan tercih etmek istiyorum ama ikisi... -
Hüso600, Maç Sonucu | Galatasaray 3-0 Fenerbahçe başlıklı konuya GodOfWar tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Fener'e gelsin. :D -
Hüso600, Maç Sonucu | Galatasaray 3-0 Fenerbahçe başlıklı konuya cevap yazdı.@eternatus Galatasaraylı değilim, Yasin Kol'a şükret bu maçın hakkı 5-0 falan. -
Hüso600, Maç Sonucu | Galatasaray 3-0 Fenerbahçe başlıklı konuya cevap yazdı.Sizin takıma Messi gelse yine şampiyon olamazsınız. -
Hüso600, Maç Sonucu | Galatasaray 3-0 Fenerbahçe başlıklı konuya SHERLOCKED tarafından yazılan mesajaDüşündürücü ifadesini bıraktı.
Futbol takip etmiyorum ama herhangi bir taraf kazanınca taraftarın sanki bütün emeği kendileri sarf etmişler gibi kutlaması çok komik :) -
Hüso600, Çözüldü 5060 Ti 16 GB için PCIe 4.0 yeterli olur mu? başlıklı konuya Destek Ekibi tarafından yazılan mesajaDüşündürücü ifadesini bıraktı.
5060 Ti 16 GB için PCI 5 anakart gerekir mi? 4.0 yeterli olur mu? -
Hüso600, İlk Yarı | Galatasaray 1-0 Fenerbahçe başlıklı konuya cevap yazdı.Bu Fener 10 yıl daha ağzı açık bekler. -
Hüso600, İlk Yarı | Galatasaray 1-0 Fenerbahçe başlıklı konuya cevap yazdı.Ederson bilerek kırmızı kart yedi. -
Hüso600, İlk Yarı | Galatasaray 1-0 Fenerbahçe başlıklı konuya cevap yazdı.3 oldu. 🤣 -
Hüso600, İlk Yarı | Galatasaray 1-0 Fenerbahçe başlıklı konuya Milas tarafından yazılan mesajaHahaha ifadesini bıraktı.
Ederson'un kırmızı yemesi hiç iyi olmadı. -
Hüso600, Alt kattan gelen tuvalet kokusu nasıl çözülür? başlıklı konuya Deniz744 tarafından yazılan mesajaHahaha ifadesini bıraktı.
Tuvalet kokusu diyorum ama anladınız siz. Bizim apartmanda 2 tuvalet var, biri klozet biri alaturka. Klozetli olan çocuk tuvaleti gibi... -
Hüso600, İlk Yarı | Galatasaray 1-0 Fenerbahçe başlıklı konuya Veira tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Beşiktaş'ın halinden bezmeme rağmen bakınca ''iyi ki bu takımı tutmuyorum'' dedirten tek takımdır Fenerbahçe.