-
DDR5 RAM tavsiyesi
Tamamdır Hocam ben konuya ekleme yapacağım bulduğum kitlerle ilgili fikrinizi almak adına. Teşekkür ederim. -
DDR5 RAM tavsiyesi
Tam dediğiniz aralıklarla kutusu açılmış ancak hiç kullanılmamış deniyor. Daha mı doğru bir tercih olur? RGB vs durumlarını hesaba katmadığınızda içindeki çipler vs bakımından en mantıklı ram hangisi olur? Evet öyle bütün 2. el ram ilanları bu şekilde 2 gün önce eline ulaşmayan ramleri satmaya... -
DDR5 RAM tavsiyesi
Anladım ondan uzak duruyorum o zaman. Başka bir Gskill alternatifim var: G.SKILL Trident Z5 Royal Neo DDR5 6000 MHz CL28 AMD EXPO 2x16 bu ram hakkında ne düşünüyorsunuz makul bir tercih olur mu? -
DDR5 RAM tavsiyesi
Peki tamamdır takibe aldığım cl36 kitleri çıkardım listeden. Beklentim en yüksek hızlar falan değil zaten en sorunsuz şekliyle kullanmak 6000mhz cl30 benim içinde bu standart. Manuel ayarlar çok mu zor bununla ilgili rehberiniz mevcut mu? Aldığım durumda ayarlar konusunda destek olur musunuz... -
DDR5 RAM tavsiyesi
Evet, cidden opsiyon çok az. Manuel ayar yapmadım daha önce, yatkınım çözebilirim gibi geliyor ama korkutuyor açıkcası. 48 gb hem ihtiyacımı hem de bütçemi aşıyor biraz 28-30k civarı bir bütçe ayırmıştım. G.skill kitin maaliyeti 25k'dan az olmaz muhtemelen patriot kit için de rgb olmadığı için... -
DDR5 RAM tavsiyesi
Kutu açılmamış o yüzden sıfır fiyatlarla kıyasladım kit hakkındaki görüşünüz nedir sorun yaşar mıyım? Bana başkaca ram tavsiyeniz ne olur beyaz ve rgb. Onlar güvenli liman gibi duruyor, beklentimi özellik bakımından karşılıyor. Sistemi beyaz dizme macerasına girince ram de beyaz ve rgb olsun... -
DDR5 RAM tavsiyesi
25.000 demiş sizce ne kadar bütçe ayırmalıyım böyle bir alışveriş için? -
DDR5 RAM tavsiyesi
Galiba Vatan Bilgisayar indiriminden almış bir arkadaş, kapalı kutu o şekilde bir ürün buldum. Onu almayı düşünüyorum. -
DDR5 RAM tavsiyesi
Merhaba. Yeni bir sistem topluyorum ve birçok parçayı aldım ancak RAM konusunda biraz kafam karıştı. GSKILL 2x16 GB Trident Z5 Royal Silver RGB DDR5 7200MHz CL34, almayı düşünüdüğüm RAM bu. Sistemin diğer parçaları şu şekilde; Asus B850-A, 9800X3D, RTX5080. Bu model RAM'de EXPO profili... -
Gigabyte GS25F14 monitör alınır mı?
Bir hafta önce GS25F2A modelini aldım; monitörde gördüğüm tek kusur çok fazla ışık sızması var montajla ilgili olduğunu düşünüyorum bezeli biraz esnetince hepsi yok oluyor. 30 günlük iade sürecim geçince söküp tekrar toplamayı düşünüyorum harici soruna denk gelmedim. sizin modelinizde panel...- nebulali
- Mesaj #3
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
Rehber Imou HX21 OpenWrt Kurulumu
Teşekkür ederim bekliyor olacağım. Araştırmaya başladığımda resmi sürüm yoktu galiba resmi sürüm de gelmiş. Halihazırda ax3200 kullanıyorum. bunun wifi performansı 1 oda haricinde yeterli geliyor çevrem kalabalık olmadığı açabildiğim son ayarda kullanıyorum, countryi de Panama yapıyorum her...- nebulali
- Mesaj #47
- Forum: Ağ Donanımları
-
170 cm boy için 12.000 TL'ye kadar ofis koltuğu tavsiyesi
thunder pro asla alınmaz. aldım 2 yıl kadar önce 6 ay kullanabildim destek yastığıyla vs. 6 ay sonra sırtı kırıldı garantiden onarım yapıldı 1 hafta içinde tekrar kırıldı. ayrıca garantiden geldiğinde de filesi çok gevşek yapılmıştı sırtı iptal gibiydi zaten sıfırkende hiç ergonomik değildi. bu...- nebulali
- Mesaj #3
- Forum: Oyuncu Koltuğu
-
Rehber Imou HX21 OpenWrt Kurulumu
Kullanan arkadaşlar nasıl cihazdan memnunlar mı? wifi gücünü yeterli buluyor musunuz?- nebulali
- Mesaj #45
- Forum: Ağ Donanımları