-
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
ASPM, PCIe Power saving alakalı. Bunları ben de vaktiyle denedim, bir etki oluşturmuyor diyebilirim. Onun yerine Windows güç planından... -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Ek olarak Spread Spectrum, ASPM ve Global C-States'de kapatmıştım. Söylediklerinizi de ayarlayıp denedikten sonra sonuçları paylaşacağım. -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
FACEIT takılmıyorsanız IOMMU ve SVM Mode kapatın. TSME, SMEE (MSI'de olmayabilir.) kapatın. iGPU (Integrated Graphics) ve Fast Boot... -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Kesinlikle tek amacım %1'leri düzeltip stabil frametime oyun oynayabilmek. BIOS kısmında aç ya da kapat dediğiniz başka ayarlar var mıdır? -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Sağ olun hocam. RAM kısmında bir sorum olursa rehberinizin altından soracağım artık :) -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bu şekilde kullanıyorsanız stabilliğinden emin olmanız lazım, rehberde test araçları paylaşıldı. Belki stabil olmadığından drop... -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Şu an RAM kısmında EXPO, CPU kısmında PBO ayarları açık. CPU için PBO Motherboard, 10X ve -20 Curve ayarları yapılı durumda. Ayrıca X3D... -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.iGPU, Bluetooth ve Wi-Fi kullanmadığım için direkt kapatmıştım o kısımda problem yok. @Ayhan Dönmez önerilerinizi bekliyorum hocam. -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.İnceleyip deneyeceğim. CPU kısmında önerebileceğiniz bir rehber var mıdır? -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Tahminimce bu durumu düzeltmenin yolu RAM ve CPU optimizasyonundan geçiyor ama detaylı bir rehber bulmak zor gözüküyor. -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Sorun tamamen bu zaten hocam. %1 ve %0.1 değerleri stabil olmadığı için yaşanıyor. Aldığım averaj fps 700 civarı zaten monitör Hznin... -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.BIOS güncel. Chipset güncel. iGPU'dan bahsediyorsunuz sanırım. Açık-kapalı denedim bir fark yoktu. Sync ayarları input lagı acayip... -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Müsait olduğumda tabii. Çok yaygın bir sorun zaten ve gördüğüm kadarıyla çözebilen kişiler de var ama bu çözümler nedense bende pek bir... -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Kasa kasa oyun hissiyatı, takılma hissiyatı, 10 fps oynuyormuş gibi hissettirmesi. -
romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Söyledikleriniz mevcut ayarlarım ve durum hala aynı.