Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Etkinlik akışı
  • Kaydol
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

romeus kullanıcısının etkinlik akışı

  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    ASPM, PCIe Power saving alakalı. Bunları ben de vaktiyle denedim, bir etki oluşturmuyor diyebilirim. Onun yerine Windows güç planından...
    52 dakika önce
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    Ek olarak Spread Spectrum, ASPM ve Global C-States'de kapatmıştım. Söylediklerinizi de ayarlayıp denedikten sonra sonuçları paylaşacağım.
    Bugün 16:06
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    FACEIT takılmıyorsanız IOMMU ve SVM Mode kapatın. TSME, SMEE (MSI'de olmayabilir.) kapatın. iGPU (Integrated Graphics) ve Fast Boot...
    Bugün 16:05
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    Kesinlikle tek amacım %1'leri düzeltip stabil frametime oyun oynayabilmek. BIOS kısmında aç ya da kapat dediğiniz başka ayarlar var mıdır?
    Bugün 15:56
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    Sağ olun hocam. RAM kısmında bir sorum olursa rehberinizin altından soracağım artık :)
    Bugün 15:53
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Bu şekilde kullanıyorsanız stabilliğinden emin olmanız lazım, rehberde test araçları paylaşıldı. Belki stabil olmadığından drop...
    Bugün 15:52
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    Şu an RAM kısmında EXPO, CPU kısmında PBO ayarları açık. CPU için PBO Motherboard, 10X ve -20 Curve ayarları yapılı durumda. Ayrıca X3D...
    Bugün 15:47
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    iGPU, Bluetooth ve Wi-Fi kullanmadığım için direkt kapatmıştım o kısımda problem yok. @Ayhan Dönmez önerilerinizi bekliyorum hocam.
    Bugün 15:39
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    İnceleyip deneyeceğim. CPU kısmında önerebileceğiniz bir rehber var mıdır?
    Bugün 15:32
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    Tahminimce bu durumu düzeltmenin yolu RAM ve CPU optimizasyonundan geçiyor ama detaylı bir rehber bulmak zor gözüküyor.
    Bugün 15:25
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    Sorun tamamen bu zaten hocam. %1 ve %0.1 değerleri stabil olmadığı için yaşanıyor. Aldığım averaj fps 700 civarı zaten monitör Hznin...
    Bugün 15:02
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    BIOS güncel. Chipset güncel. iGPU'dan bahsediyorsunuz sanırım. Açık-kapalı denedim bir fark yoktu. Sync ayarları input lagı acayip...
    Bugün 14:45
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    Müsait olduğumda tabii. Çok yaygın bir sorun zaten ve gördüğüm kadarıyla çözebilen kişiler de var ama bu çözümler nedense bende pek bir...
    Bugün 14:34
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    Kasa kasa oyun hissiyatı, takılma hissiyatı, 10 fps oynuyormuş gibi hissettirmesi.
    Bugün 14:24
  • romeus
    romeus, RTX 5070 Ti sistemde CS2'de akıcılık sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    Söyledikleriniz mevcut ayarlarım ve durum hala aynı.
    Bugün 14:21
Daha eskileri göster
  • Ana sayfa
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt