-
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya Teacher80 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Tahminim sonuçlanması 1 yılı bulur, Galax ekran kartımda öyle oldu. 4070 TI Super için THH'de değişim kararı aldım. Firma bulduk dedi... -
SHERLOCKED, Alıcı Ryzen 7 5700X3D ve Ryzen 7 5800X3D başlıklı konuya cevap yazdı.İnsanlar DDR4 topluyor diye yapıyorlar. -
SHERLOCKED, Alıcı Ryzen 7 5700X3D ve Ryzen 7 5800X3D başlıklı konuya fortunee tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
RAM fiyatlarından değil gibi fırsatçılar bunlar. Ben yaklaşık 1 sene önce sistem toplayacaktım aslında toplamayacaktım yükseltecektim... -
SHERLOCKED, Alıcı Ryzen 7 5700X3D ve Ryzen 7 5800X3D başlıklı konuya cevap yazdı.Şu ram fiyatları bir düşsün de görürler yüzüne bakılıyor mu o işlemcilerin. -
SHERLOCKED, Alıcı Ryzen 7 5700X3D ve Ryzen 7 5800X3D başlıklı konuya fortunee tarafından yazılan mesajao7 ifadesini bıraktı.
Zamanında arayıp bulamamıştım. Piyasası hiç yok. 15 16 bin TL'ye ilana falan koyuyorlar şaka gibi rakamlar. -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Orasını biliyorum. Beklerim demek istedim. -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya Arlecchino tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Yapıştırın geçin hocam OLED'i kullanmamak büyük eksiklik. Servisi iyi olmasa bile bazı firmaların THH şikayetinde daha şikayet... -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya Teacher80 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Asus Oled için THH'ye başvurdum. 3 ayı geçti daha başvuru aşamasında. Paramla rezil oldum... -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya NqrkOz tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Kusura bakmayın, ben biraz paranoyağım bu konularda, hep en kötü senaryoyu düşünmeye çalışırım istemsizce. Yazdığım tamamen bir espiri... -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Niye ki? THH var. -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya NqrkOz tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Hocam Türkiye'de yaşıyorsan o iş biraz zor, servisler tereyağından kıl çeker, aklımıza bile gelmeyecek bir sebepten "kullanıcı hatası"... -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya Spartan tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Günde ortalama 8 saat ekranı açık tutan birinin normal koşullarda silinik seviyede ufaktan Oled yanığı oluşmaya başlaması için minimum 3... -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya Arlecchino tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Monitörler kendileri algılayıp o kısımların parlaklıklarını azaltıyorlar. Ben Windows barını gizliyorum mesela ayarlardan. -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Uğraşırım. Dişliyimdir. :D -
SHERLOCKED, Ekran süresi çok yüksek olan biri OLED ekran tercih etmemeli mi? başlıklı konuya Arlecchino tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Parlaklığı sona dayayıp sıcacık ortamda kullanırsan sorun çıkartabilir. Haricinde yeni nesil OLED'lerde yanma sorunu muhtemelen...