-
Sıla, Akım korumalı priz önerisi başlıklı konuya Falconpolat tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
İkisi de fazla güç çekmez, kombide elektrik harcayan tek şey sirkülasyon pompası bir de elektronik karttır en fazla. Doğrudan prize... -
Sıla, Akım korumalı priz önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Anladım teşekkür ederim. Ama bulunduğum yerde çok sık elektrik gidip gelme durumu olabiliyor. O konuda Akım korumalı prizin bir faydası... -
Sıla, Akım korumalı priz önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Teşekkür ederim cevabınız için. Yani çoklu priz mantıklı değil anladığım kadarıyla o zaman iki prize iki ayrı Akım korumalı priz... -
Sıla, Akım korumalı priz önerisi başlıklı konuya Michael MYERS tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bu ikisini direkt duvar prizine bağlamak daha iyi olur. Elektrikçi çağırıp yanına bir tane daha priz açtırmak lazım. Çoklu priz tavsiye... -
Sıla, Ferrari'nin ilk tam elektrikli modeli Ferrari Luce tanıtıldı başlıklı konuya cevap yazdı.Size öyle geliyor. Hatları sert olmadığı için öyle algılıyorsunuz sanırım. Oysa ki çok fütüristik bir tasarım. -
Sıla, Favori bayram çikolata ve şekeriniz nedir? başlıklı konuya cevap yazdı.Ferrero Rocher. Üf be! 😍😍 -
Sıla yeni bir konu açtı: Akım korumalı priz önerisiArkadaşlar merhaba. Benim hem dondurucu hem de kombiyi bağlamam gereken bir prize ihtiyacım var. Sanırım bu ikisi çok güç çektikleri... -
Sıla, Sizce araba kullanımında erkekler mi daha iyi, kadınlar mı? başlıklı konuya Eagles tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Rica ederim. Ekstrem bir şey yapmanıza gerek yok, yorumları ve deneyimleri aktarmak yeterli oluyor. Çok bilgili olmaya da gerek yok... -
Sıla, Sizce araba kullanımında erkekler mi daha iyi, kadınlar mı? başlıklı konuya cevap yazdı.Tekrar teşekkür ederim bilgilendirmeniz için. Fırsat buldukça dahil olacağımı konulara. 🤗🙏🙏 -
Sıla, Sizce araba kullanımında erkekler mi daha iyi, kadınlar mı? başlıklı konuya cevap yazdı.Çok teşekkür ederim ne kadar incesiniz. Nasıl katılabilirim? Katılmak isterim tabii ki bu konuda çok bilgili biri değilim ama. -
Sıla, Sizce araba kullanımında erkekler mi daha iyi, kadınlar mı? başlıklı konuya Eagles tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Aslında yapmak isteyip de yapamadığın şeylerden bir tanesi de taşıt dünyasında kadınların da yer almasıydı bu forumda. Bu konu... -
Sıla, Sizce araba kullanımında erkekler mi daha iyi, kadınlar mı? başlıklı konuya GIRD4P tarafından yazılan mesajaKalp ifadesini bıraktı.
Yani KS neden bu kadar kastı anlamadım, madem fikirlerin bu kadar netti niye böyle bir konu açarsın ki? Hem başkalarının fikirlerini... -
Sıla, Sizce araba kullanımında erkekler mi daha iyi, kadınlar mı? başlıklı konuya Eagles tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Benim yolda yarıştığım kadın sürücü çok oldu, çok çetin ceviz araç kullananlar var. Öyle her kadın da sakin araba kullanmıyor. Özellikle... -
Sıla, Sizce araba kullanımında erkekler mi daha iyi, kadınlar mı? başlıklı konuya cevap yazdı.Aaaa okuma yazman yok sanırım. 😄😄 'oransal' olarak yazdım. 'ORANSAL'. Yani kadın sürücü sayısına oranla ölümcül kaza oranı ayrı... -
Sıla, Sizce araba kullanımında erkekler mi daha iyi, kadınlar mı? başlıklı konuya cevap yazdı.Kuralları bildiği halde insanların hayatını tehlikeye atmak. Yukarıda yazmışlar ölümle sonuçlanan erkek sürücü kazaları kadınlarınkinden...